نامه‌حمایت نمایندگان‌مجلس‌از مصلحی+تکمیلی

جمعی از نمایندگان با تهیه نامه ای در حمایت از حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حال جمع آوری امضا برای این نامه هستند

درپی  استعفای حیدر مصلحی و مخالفت مقام معظم رهبری با پذیرش این استعفا و ابقای مجدد وزیر اطلاعات در دولت، از صبح امروز چهارشنبه جمعی از نمایندگان در صحن مجلس در حمایت از حیدر مصلحی وزیر اطلاعات نامه‌ای تهیه کردند.

براساس این گزارش، نمایندگان از فراکسیون های مختلف اصولگرا و اقلیت و همچنین چهره های شاخص نمایندگان در مجلس این نامه را امضا کرده و هم اکنون این نامه در حال جمع آوری امضا است.

شنیده ها حاکی است تاکنون بیش از 150 نماینده این نامه را امضا کردند.


قرائت بیانیه نمایندگان مجلس از وزیر اطلاعات در صحن

نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای از ادامه فعالیت حیدر مصلحی به عنوان وزیر اطلاعات حمایت کردند.

محمد دهقانی نقندر، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز - چهارشنبه- از حمایت 216 نماینده در حمایت از ادامه وزارت وزیر اطلاعات خبرداد.

 

پیش از این نیز محمد کرمی راد، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جمع آوری امضا برای حمایت از وزیر اطلاعات خبرداده بود.

متن بیانیه به شرح زیر است:

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

جناب آقای دکتر احمدی نژاد
تغییر وزیر اطلاعات که در طول کوتاه مسئولیت خویش از عهده انجام وظایف خود برآمده است در وضعیت حساس کنونی به هیچ وجه به مصلحت کشور نبود. به حمدالله رهبر انقلاب با تدبیر خویش به رفع مشکل اقدام فرمودند.
از نظر مجلس شورای اسلامی جناب آقای مصلحی همچنان وزیر است و انتظار آن است که حضرت عالی در تبعیت از رهبر معظم انقلاب با موضع گری صریح و حمایت از وزیر اطلاعات به شائبه سازی دشمنان خاتمه دهید.

منبع: خانه ملت جام جم

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا